tirsdag den 12. oktober 2010

Sidste dag sidste blog

Dagen kom, vi kunne ikke trække det længere, mig og min højt elskede snapsi skulle skilles, for evigt og altid. Med en klump i halsen stod jeg op på hotel Maritime i Nyhavn, der var ikke langt over til Amalienborg. Jeg måtte ligge mig ned på kajen og samle mine gå tanker lidt. 





Inden afleveringen kl.15:30 var der dejlig frokost hos Ida Davidsen - Hendes smørrebrød er ikke for sjovt, helt igennem gennemført. 





Den første Jule Akvavit åbnes, jeg fik æren og åbnet den ny eksklusive flaske.



Snapsi med buddy 




Efter en veloverstået frokost mødes vi alle ved Nyhavn, for at gå i samlede flok ned til Amalienborg. 






Et glædeligt gensyn med Amalienborg. Fik en hurtig snak med post for gevær, bad ham at videre bringe historien, at det var en gammel stabil Garder der havde håndbåret snapsen 500km.





Minutter inden flasken bliver afleveret, her i selskab med  Chef for De Danske Sprit Fabrikker . Han har  medbragt en kasse ekstra til Kongehuset. 
Afleveringen på Amalienborg .





Jeg forklare den pæne dame, at der skal passes ekstra godt på lige præcis den flaske. Og hvis hun ønsker at se hvad den har været igennem, kan hun lure på bloggen. 

Til alle Aalborg Akvavit fans, venner og bekendte. Turen er nu slut og snapsi er overleveret efter bedste manér. Jeg mangler stadig den fulde forståelse for, at disse 20 dag er overstået og lidt over 500km er tilbagelagt. Mine ben kribler endnu, savner vægten af Akvavit i min taske, min rejse er helt ikke forbi, i har ikke set det sidste til AKVAMANN!!!!..................................

FORSÆTTELSE I MORGEN 






Ingen kommentarer:

Send en kommentar