lørdag den 9. oktober 2010

Dag 17 Så tæt på nu


Aftenen på Danhostel i Ringsted var ved vejs ende, lige indtil telefonen ringede. Dagens besøg var ikke forbi endnu. Peter Ærboe Hansen kom uventet forbi - fantastisk. Elsker natte besøg :) 
Peter havde taget, det man i fagsprog ville kalde en "6 pack" med. Røver historier og verbale cirkelspark var på menuen. Tak fordi du så forbi, det var et hit!




Inden jeg stod ud af Ringsted og steg ind i Køge, ville jeg lige høre lokal befolkningen, om der var noget jeg var gået glip af, og det må man i høj grad sige der var. 





Mange tak for info


Vi gik videre retning Køge, så skete der så.........





Som et lyn fra en klar himmel var der besøg, ikke af hvem som helst, men gå tosse nr.2 Thomas Hoffmann. Min gå makker!



Thomas Hoffmann og jeg har gået rigtig mange seriøse kilometer sammen, vi faldt straks i takt, 7km i timen, faste pladser, jeg går altid med Thomas på venstre siden af mig. Der var kun en vej, og det var frem ad. 




Vi fik tilført juleakvavit lidt sang undervejs, en vigtig detalje 



Tid til hjemmelavet brunsviger kage på Bjæverskov "torv" - ikke tosset



Kommer sikkert i havn
Kunne næsten ikke forstå det, nu var vi inde for S togs nettet - helt tosset. Tak fordi du kom forbi Thomas, vi er sku giftige det må man sige. Tænk hvis man kunne udvinde energi fra vores kadence og selvtillid - så ville Dong energy være på den:)

Blev indkvarteret på fint Niels Juel hotel, og min kære søster Karen var så sød, at komme forbi Køge og besøge os. Hun havde bare taget S-toget lige til døren og vi kunne nyde en dejlig middag sammen. Tak søs for selskab, meget meget vigtig!

dejlig smil 
Til sidst vil jeg ikke snyde jer for vores flotte gulvtæppe - jeg lister rundt som gik jeg på sten. 

Godnat for Niels Juel hotel, din gamle søhelt. Turen går til Roskilde i morgen. 




Et lille bevis på at jeg med sikkerhed er blevet HELT tosset - nogen der kender en god psykolog:)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar