mandag den 11. oktober 2010

Dag 19 Ankomst København



Som sædvanlig var mine ben allerede på vej ud af døren inden vi var stået op. Gad vide hvad jeg skal gøre når jeg kommer hjem, min krop kan jo kun gå 35km om dagen nu. 
En tæt tåge lå over landet, og nu er Roskilde vej ikke kendt for for at være snoet, så det var ganske fint at jeg ikke kunne se længere. 





Hurtig pit stop i Sengeløse og en hivert!



Jeg begynder at ramme de velkendte forstader som Albertslund, her støder min kammerat Rasmus Nygaard Jacobsen til for at følge mig resten af vejen. Dejligt at have nogen at tale med de sidste kilometer. Rasmus er ejer af et Lysdypperi lidt uden for Korsør. 


Som et lille overraskelses pit stop, sidder min Mor og Ole Storm mit på den stærk trafikeret Roskildevej, med hjemme lavede hinbær rolade og frisk brygget kaffe

Her efter bliver gå rytmen slået helt ud, på den gode måde naturligvis. Karla-mmmarie, min far, vendinde Kristine og mine søskende dukker op, mit smil vokser og pludselige topper det. Jeg kan se ZOO tårnet, hvis man kan se det og ikke mindst Valby bakke, så er man jo hjemme. 
ZOO sweet home :) 
Videre til Københavns by museum 

Og til sidst rammer vi Rådhuspladsen, ubegribeligt. Jeg manglede en masse ord dag jeg trådte ind på pladsen. Helt fantastisk. 

"Vi er vejenes muntre brigade,
friske og frie og glade.
Vi har meget at nå
bare hæng på
GÅ BLOT GÅ"
Efterfølgenen mødte jeg op på Kultorvet, hvor Søren Johannsen stod for en pragtfuld Historisk Bodega tur i Københavns gader, mange tak. og ikke mindst til alle jer der mødte op og gav mig en krammer. Tak tak tak. Jeg forstå stadig ikke jeg næsten er i havn. 

I morgen skal vi gå i alt 2 kilometer, spise smørrebrød med en masse fantastiske mennesker.
Min største bekymring ligger på Amalienborg, ikke så meget overleveringen, men mere om jeg overhoved kan slippe min kære ven Juleakvavit igen. Så mange fantasiske ting vi har været igennem. hm! 

GODNAT 


1 kommentar:

  1. det er den dårligste og smaleste reklamme der er blevet op fundet ind til nu

    SvarSlet