tirsdag den 5. oktober 2010

Dag 14 Fra Radio3 til lange lede hovedvej 160 til Nyborg

Aller først, så er det alt for vildt at skrive dag 14. Tænk jeg har været så længe på farten, helt utroligt!
Som i sikkert kunne fornemme på mine videoklips fra i går, så var jeg noget slidt og brugt. Men der er kommet styr på det da jeg fandt mig et udmærket B&B og fik en lang velfortjent lur inden jeg skulle i seng. 


Dagen startede tidligt da vi skulle i Radio 3 ved banegårdspladsen i Odense. Blev vel modtaget af Lars Beck som styret dagens program. http://www.radio3.dk/article/1701351

Jeg tilstår at jeg ser en anelse træt ud, trods alt
Kristian Jersing og Lars Beck 
Efter et veloverstået interview, fik vi stukket en avis i hånden. Vi var begge på hele bagsiden efter gårds dagens interview ved Hans Faarup. Smilende var vi klar til en død hoved vej 160 til Nyborg. 







Hovedvej 160 gik MEGET lige ud, og vi overlevede kun næsten, kæmpede med kedsomheden op til flere gange. Men det kan disse små film jo vise...













Med Gnags i ørerne rammer vi Nyborg, hotel Villa Gulle byder velkommen, og viser os til vores simple, men dejlig værelse. Fik straks små snusket mig til at få smidt mit eneste sæt tøj jeg har på i vaskemaskinen, for første gang iøvrigt. Hvilket resulterede i en times vente tid, kun iført håndklæde og min sponsor trøje. Meget ynkeligt billede - Ild rød i hoved og blege ben. Det er dét de unge vil have!

 Jeg går til køjs, og er meget spændt på at ramme Sjælland i morgen.


Og den med trampolinerne er faktisk rigtig nok, jeg HAR talt dem alle - så kom ikke og sig at jeg keder mig. 

1 kommentar:

  1. Spændende om du når tørskoet over Storebælt og kan få nogle gode billeder af broen. God tur.

    SvarSlet